niedziela, 11 maja 2014

Gość maja

Pamiętacie kwietniowego gościa? Miesiąc temu była u nas Iluszka, a my zaprosiłyśmy do zabawy w liftowanie jej kartki. Spośród Waszych prac najbardziej spodobała się nam praca Karasiowej, dlatego to Anna jest dziś naszym gościem. 
Tak napisała nam o sobie:

Mam na imię Anna , od roku w zasadzie , znana jako Karasiowa . Od 22 lat jestem żoną Karasia , mamą pełnoletnich już córek Pauli i Klaudii a także nastoletniego syna Filipa. Skończyłam szkołę hotelarską ,nawet kiedyś pracowałam w wyuczonym zawodzie, jednak od kilku lat nie pracuję i jestem gospodynią domową mimo woli , może dlatego 9 lat temu całe swoje serce i duszę oddałam haftowi krzyżykowemu a obecnie kartkom, które zaczęłam robić rok temu namówiona przez koleżanki.
Uwielbiam robić coś co odzwierciedla mnie samą w zasadzie, idealnie pasuje do mnie nazwa mojego bloga " ład i nieład... " , na moich kartkach - bo głównie jednak kartki robię- więc można znaleźć wszystko od bałaganu twórczego ( podarcia, szarpania ) , poprzez kwiaty , które uwielbiam w ogrodzie,ale nie znoszę we flakonie , bo są zbyt ulotne , aż do harmonii, czyli tego co i w życiu bardzo cenię , przez delikatności koronek , tiuli i innych detali . Najbardziej jednak uwielbiam warstwy , ale jest jeszcze tyle rzeczy, których chciałabym się nauczyć , np. marzą mi się warsztaty mediowe, więc myślę , że to dopiero początek mojej przygody z kartkowaniem.
Wybrana do zliftowana  kartka Ani  wygląda o tak :


A tak prace naszego zespołu:

Alicja:


 Milena - Niepowtarzalna Kartka






4 komentarze:

  1. Gratuluję Gościowi Maja :) Wspaniały lift na ten miesiąc wybrany! Bardzo podoba mi się ta (a także inne) karteczka Ani, bardzo się cieszę, że będę mogła się zmierzyć z jej warstwową twórczością :) Mam nadzieję, że sprostam zadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będą ogłaszane wyniki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki będą najpóźniej w środę :)
      Przygotowujemy pewną niespodziankę i stąd to drobne przesunięcie :)

      Usuń