wtorek, 13 października 2015

Nowe projektantki w PR SZOK - asikaz_j

przedstawiamy nowe projektantki w Pracowni Rękodzieła SZOK.

Dzisiejszy post należy do Joanny Jankowskiej
która jako asikaz_j prowadzi bloga Miszmasz Papierowy.

Zobaczcie, co Asia napisała o sobie 
i jakie prace należą do jej ulubionych :)



Chciałam się bardzo serdecznie przywitać 
ze wszystkimi czytelnikami bloga 
Pracowni Rękodzieła SZOK.

Z wielką dumą i radością dołączam do cudownego DT 
i podejmuję wyzwanie inspirowania Was swoimi pracami 
jako gościnna projektantka w okresie jesienno-zimowym.
Mam nadzieję że sprostam temu wyzwaniu i że każdy z Was znajdzie u mnie coś,
co go zainspiruje, zaciekawi czy po prostu się spodoba.

Moją codziennością jest zajmowanie się dziećmi, domem i ogrodem,
a także prowadzenie własnej firmy.
Radość z zabawy papierem odkryłam całkiem nie tak dawno,
ale odtąd stało się to moim sposobem na życie. 

W mojej pracowni powstaje dużo różnych pamiątek, zaproszeń, albumów
i przede wszystkim kartek.
W swoich pracach często zamykam cząstkę mojego ogrodu
 - kolory, kwiaty, dodatki - 
romantyczne, delikatne i subtelne jak mgiełka - to mój ulubiony styl.
A kwiatów oczywiście cała masa :) Uwielbiam upychać je wszędzie :)
Perełki, tiul, koronki to jest to bez czego nie potrafię się obyć.



 








____________________________________________________________

2 komentarze:

  1. Asiu, Twoje prace są tak cudne, że nie można od nich oczu oderwać, wspaniale, że jesteś z nami w zespole!

    OdpowiedzUsuń