środa, 22 stycznia 2014

JAK TO JEST ZROBIONE?

Bardzo lubię szukać sobie nowych rozwiązań i zastosowań przedmiotów, preparatów i innych tak by niekiedy bez specjalnego sprzętu uzyskać ciekawy efekt...  Dziś pewien szczególik z moich ostatnich prac. Zaczęło się od kartki wykonanej wg pomysłu klientki. Chciałam by umieszczona na kartce butelka była lekko wypukła i błyszcząca, wykorzystałam więc preparat do szkliwienia, którego wcześniej używałam do prac decoupage. Efekt tak bardzo przypadł mi do gustu, że postanowiłam dalej eksperymentować. Pomyślałam , że można w taki sposób zrobić okrągłe napisy i inne elementy dekoracyjne. Dziś pokażę Wam kartki i scrap z czarnymi elementami na wysoki połysk. Jeśli i Wam przypadnie do gustu ta metoda podlinkujcie prace w komentarzach- chętnie zajrzę :) Wskazówki w dalszej części posta.







Udanej zabawy Wam życzę :)

Milena

3 komentarze:

  1. Już zaraziłeś mnie tym zabiegiem tylko jak na razie nie posiadam takiego preparatu:). Mam pytanie czy jest ważne czy tekst jest wydrukowany na drukarce atramentowej czy laserowej?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się przydała informacja- koniecznie wypróbuj!
      Co do drukarki- ja mam atramentową i dość delikatnie rozprowadzam preparat na powierzchni papieru by nie rozpuścić tuszu. Używam tego widocznego w tutku na zdjęciu. Nie wiem jak zachowa się inny preparat do szkliwienia. Wydruk laserowy nie będzie tak podatny na rozmazywanie więc jest jeszcze lepszy- teoretycznie, warto przeprowadzić próbę przed wykończeniem pracy! Koniecznie podlinkuj nam swą pracę tutaj lub na Facebooku :)

      Usuń
  2. A co tam robi Litza?? jej, zazdroszczę takiej foty :)

    OdpowiedzUsuń