piątek, 16 grudnia 2016

Oszronione bombki - świątecznie czarujemy w Studio SZOK!

Magię świąt roztacza dziś u nas Vairatka!
Witam serdecznie :)
Dziś mam dla Was kolejną prostą i szybką ozdobę świąteczną 
(tak, tak, wiem, jak mało czasu wszyscy teraz mamy i dodatkowo – jak szybko on ucieka!) – 
oszronione bombki.


Zostało mi jeszcze trochę ozdób, które kupiłam do kartek, 
a jeszcze mąż uzbierał uroczych szyszeczek olchy :) 


Swojego czasu doczekała też dawno temu kupiona pasta strukturalna drobnoziarnista 
– w końcu znalazłam dla niej odpowiednie zastosowanie!
Sprawa jest bardzo prosta – wystarczy pokryć styropianowe kule pastą, 
pozwolić im wyschnąć,

a następnie doczepić sznureczek i ozdobić dowolnie wierzch bombek – i gotowe! 


 W tym roku wszystkie ozdoby choinkowe mam w odcieniach bieli i czerwieni, 
dlatego też takie tylko powstały bombki. 
Ale już widzę je w innych kolorach! Plan na przyszły rok ;)


A więc – pędzle w dłoń i do pracy!! 

Całą serię (oraz wcześniejsze edycje) znajdziecie pod hasłem -

Zajrzyjcie koniecznie! 
 
http://studioszok.blogspot.com/search/label/inspiracje%20%C5%9Bwi%C4%85teczne

Pozdrawiam serdecznie :)
  



3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To pasta strukturalna kupiona kiedyś w Lidlu - nie wiem, czy teraz tez się pojawiają okazyjnie, ja dawno nie widziałam... Swoją kupiłam ładnych pare lat temu i stała, stała, aż się doczekała ;)

      Usuń
  2. Po prostu bajkowe ;)Szkoda ,że bombki już wiszą na choince. Może w przyszłym roku takie sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń