czwartek, 15 grudnia 2016

Świąteczna bombka - świątecznie czarujemy w Studio SZOK!

Dziś świątecznie zaczaruje nas Karasiowa :)

Ostatnio w mojej małej pracowni powstają różne ozdoby świąteczne, 
ale głównie duże bombki, każda jest inna, każda z innym motywem, z innymi dodatkami. 
Niektóre z tych bombek są z typowymi świątecznymi akcentami, 
ale są i takie, których główną ozdobą są kwiaty.


 Mnie Święta teraz najbardziej kojarzą się jednak z piękną choinką mojej mamy, 
pełną kolorowych, różnej wielkości bombek, 
niektóre z nich jeszcze pamiętały moje czasy z dzieciństwa. 
Dlatego na dzisiejszą świąteczną inspirację dla Was 
przygotowałam pastelową, delikatną bombkę kwiatową, z dodatkiem biżuterii, 
z kwiatami, które to bardzo kochała moja mama.







 A ja Wam życzę kochani jeszcze mnóstwa pięknych świątecznych prac, 
bo zostało jeszcze trochę czasu, żeby coś wyjątkowego stworzyć, 
ale także ciepłych Świąt Bożego Narodzenia, 
mnóstwa prezentów i cudownego rodzinnego nastroju.


Całą serię (oraz wcześniejsze edycje) znajdziecie pod hasłem -
inspiracje świąteczne!


Zajrzyjcie koniecznie! 
Pozdrawiam serdecznie

Anna Karasiowa






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz